Шановні учні!
Карантин продовжено. Консультації можна отримати у телефонному режимі та соціальній мережі Viber (0500595981).
29 травня
Шановні учні! Сьогодні останній урок 2019-2020 навчального року. ІІ семестр ми з вами закінчили дистанційно. Прохання, перегляньте виконання д.з. за всі дні, можливо ви хворіли, чи з інших причин не змогли вчителю надіслати виконання, то допрацюйте та надішліть. Ви всі молодці!!!
25 травня
Тема. Підсумковий урок
Увага!!! Д.З. Написати відгук на твір, який вивчався протягом року і найбільше справив на вас враження.
18 травня
.Контрольна робота "Література XX-XXІ ст. Життя, історія, культура"
Тести
Інструктаж щодо виконання контрольної роботи:
1. Час виконання роботи 45 хвилин .Завдання для перевірки переслати вчителю наViber (0500595981).
2. Завдання 1-21 (0,5б), 22 (1,5б).
3. Якщо виникли проблеми зв'яжіться з вчителем для її вирішення.
Семестрова контрольна робота
Література XX-XXІ ст. Життя, історія, культура
Чи згодні ви з рішенням Нори покинути чоловіка і дітей?
(за п'єсою Г.Ібсена "Ляльковий дім") Свою думку аргументуйте
15 травня
Тема. Рей Дуглас Бредбері "451 за Фаренгейтом". Тема знецінення культури. Провідні мотиви твору. Натовп і влада. Важке прозріння особистості в тоталітарному суспільстві.
Увага!!! Д.З. Переглянути УРОК , виконати ТЕСТИ
ПІДГОТУВАТИСЯ до СЕМЕСТРОВОЇ контрольної роботи, яка буде проведена
18 травня ( за вивченими творами у ІІ семестрі: Бальзак "Гобсек", Гоголь "Ревізор", "Шинель", Ібсен "Ляльковий дім", Шоу "Пігмаліон", Алейхем "Тев'є молочар", Булгаков "Собаче серце", Бредбері"451 за Фаренгейтом")
ЗАВДАННЯ БУДУТЬ викладені на БЛОЗІ з 11.00 до 11.30 (далі видалені).
Звіт про виконання здати до 11.40.
8 травня
Шановні учні! Сьогодні останній урок 2019-2020 навчального року. ІІ семестр ми з вами закінчили дистанційно. Прохання, перегляньте виконання д.з. за всі дні, можливо ви хворіли, чи з інших причин не змогли вчителю надіслати виконання, то допрацюйте та надішліть. Ви всі молодці!!!
25 травня
Тема. Підсумковий урок
Увага!!! Д.З. Написати відгук на твір, який вивчався протягом року і найбільше справив на вас враження.
18 травня
.Контрольна робота "Література XX-XXІ ст. Життя, історія, культура"
Тести
Інструктаж щодо виконання контрольної роботи:
1. Час виконання роботи 45 хвилин .Завдання для перевірки переслати вчителю наViber (0500595981).
2. Завдання 1-21 (0,5б), 22 (1,5б).
3. Якщо виникли проблеми зв'яжіться з вчителем для її вирішення.
Семестрова контрольна робота
Література XX-XXІ ст. Життя, історія, культура
Дата
проведення______________________
Учня(ці)
9 класу___________________________________________________
1. Реалізм - це напрям у
літературі, який характеризується ...
а) зображенням ідеальних героїв
і почуттів;
б) правдивим, об'єктивним
відображенням дійсності ;
в) піднесеною громадянською
тематикою.
2. До основних ознак
реалізму належить:
а) зв’язок із дійсністю,
зображення типових образів і ситуацій;
б) опис фантастичних явищ ;
в) зображення незвичайних
героїв у незвичайних обставинах.
3. Який зв'язок мав Оноре де
Бальзак з Україною?
а) Бальзак одружився з
мешканкою України;
б) Бальзак приїжджав до друзів;
в) Бальзак лікувався в Україні;
г) батько Бальзака з України.
4. Повість Бальзака, що
розповідає про лихваря і безмежну владу грошей над людьми, називається …
а) "Кромвель"; б)
"Гобсек";
в) "Батько Горіо"; г) «Шагренева шкіра».
5. Нора, героїня драми Г. Ібсена "Ляльковий дім", вісім років
приховувала, що ...
а) підробила фінансові документи;
б) Фру Лінне - її подруга;
в) закохана в доктора Ранка;
г) посварилась із батьком.
6. Нора, героїня драми
Ібсена, позичила гроші, щоб ...
а) мати привабливий вигляд,
красивий одяг;
б) урятувати чоловіка;
в) урятувати батька;
г) дати дітям гарну освіту.
7. Який сюжет взяв за основу
драми "Пігмаліон" Б. Шоу?
а) міф про скульптора, що
закохався у власне створіння;
б) народну казку;
в) міф про художника;
г) розповідь друга;
8. Головна героїня драми
"Пігмаліон", яку професор Хігінс випадково зустрів, вирізнялася ...
а) не зовсім чесним ставленням
до покупців;
б) носієм діалекту «кокні»;
в)
жахливою вимовою, брутальністю;
г) лагідністю, гарними манерами;
9. Про що замислювався
Хігінс, починаючи експеримент?
а) що
скаже батько дівчини;
б) чи
заплатить йому Еліза гроші;
в) що
скажуть у вищому світі;
г) як зробити з квіткарки « герцогиню»;
10. Справжнє ім’я
Шолом-Алейхема, автора повісті "Тев'є-молочар":
а) Шолом
Нохумович Рабинович;
б) Шолом Городецький;
в) Шолом
Коваленко.
11. "...дивлюся: виходять із лісу мені назустріч дві чудні якісь істоти, незвично
закутані і вдягнені".
Кого зустрів Тев'є-молочар у лісі?
а) розбійників; б) грибників;
в) дві жінки, що пішли погуляти
й заблукали;
г) дітей шкільного віку.
12. Як Тев'є з дружиною вирішили розпорядитися грішми,
які дали Тев'є за допомогу жінкам?
а) Купити коней; б)
Позичати гроші під відсотки;
в) Купити магазин; г) Купити ще одну корову .
13. Чому Тев`є, який має стабільний дохід від продажу
молочних продуктів, не може дати своїм донькам гарного приданого?
а) на Тев`є напали розбійники і
пограбували;
б)
Тев`є віддав свої заощадження родичу,
який пообіцяв зробити
"
з карбованця три, а з трьох- десять" і так швидко розбагатіти.
Але всі гроші було втрачено;
в)
йому жаль було коштів.
14. На кого перетворився собака із повісті М.Булгакова
"Собаче серце" після операції професора Преображенського?
а) став людиною; б) став кішкою;
в) став мишею; г) став роботом.
15. На якому органі собаці проводилася операція?
а) на нозі; б)
на хвості ;
в) на шлунку; г) на головному мозку.
16. Назвіть автора і назву твору, з якого взято рядки:
- Графиня веде життя просто
героїчне, - сказав я йому.- Вона цілком присвятила себе дітям, дала їм чудове
виховання й освіту, старший її син - премилий юнак.
- Можливо.
- Послухайте, хіба ви не
зобов'язані допомогти Ернесту?
- Допомогти Ернесту? -
перепитав старий.- Ні, ні! Нещастя - кращий
учитель. У злиднях він багато
чому навчиться, дізнається ціну грошам, ціну людям - і чоловікам і жінкам.
автор_________________________________назва «___________________»
17.Який жанр літератури
представляє Рей Бредбері?
а)
наукову фантастику; б) історичний роман;
в)
детективний жанр; г) психологічну драму.
18. Вкажіть проблему, яку порушує Рей Бредбері у своїх творах
а)
розвиток цивілізації;
б)
сутність людського життя;
в)
тема кохання.
19.Яке
відношення має кіно до творчості М.Морпурго?
а) знято художній фільм «Люди і тварини»;
б) режисером Стівеном Спілбергом знято
художній фільм;
в) працював режисером на кіностудії.
20. Про що
розповідається у творі М.Морпурго «Бойовий кінь» ?
а) про знущання над тваринами на фермі;
б) історія про дружбу і відданість, розказана
від імені коня;
в) бойовий шлях дивізії солдат у роки війни.
21. Продовжи думку:
Повість Шолома-Алейхема
"Тев'є-молочар" навчила мене________________
22. Напишіть
власне висловлювання (5-7речень):
15 травня
Тема. Рей Дуглас Бредбері "451 за Фаренгейтом". Тема знецінення культури. Провідні мотиви твору. Натовп і влада. Важке прозріння особистості в тоталітарному суспільстві.
Увага!!! Д.З. Переглянути УРОК , виконати ТЕСТИ
ПІДГОТУВАТИСЯ до СЕМЕСТРОВОЇ контрольної роботи, яка буде проведена
18 травня ( за вивченими творами у ІІ семестрі: Бальзак "Гобсек", Гоголь "Ревізор", "Шинель", Ібсен "Ляльковий дім", Шоу "Пігмаліон", Алейхем "Тев'є молочар", Булгаков "Собаче серце", Бредбері"451 за Фаренгейтом")
ЗАВДАННЯ БУДУТЬ викладені на БЛОЗІ з 11.00 до 11.30 (далі видалені).
Звіт про виконання здати до 11.40.
8 травня
Тема. Рей Дуглас Бредбері (1920-2012)"451 за Фаренгейтом".
Тривога за майбутнє суспільства в романі-антиутопії.
Урокhttps://naurok.com.ua/urok-na-temu-rey-duglas-bredberi-1920-2012-451-za-farengeytom-trivoga-za-maybutne-suspilstva-v-romani-antiutopi-451-za-farengeytom-36939.htmlПрезентаціяhttps://naurok.com.ua/prezentaciya-rey-duglas-bredberi-trivoga-za-maybutne-suspilstva-v-romani-antiutopi-451-za-farengeytom-107643.html Кінофільмhttp://v1.lordfilm7.tv/34045-451-po-farengejtu-1966.html
Вікіпедіяhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D0%B9_%D0%91%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B1%D0%B5%D1%80%D1%96
Увага!!! Д.З. Після переглянутого матеріалу записати визначення роман -антиутопія, дати відповіді на запитання (письмово)
1.Поясніть, у чому полягають особливості жанру роману Р. Бредбері.
2.Розкрийте смисл назви роману Бредбері.
3.Розкрийте, який парадокс лежить в основі роману. Яку роль у ньому виконують пожежники.
4.Поміркуйте, що символізує спалення книжок у романі. Про які історичні факти це нагадує.
5.Пофантазуйте, яким ви собі уявляєте героя роману та охарактеризуйте його.
6. Проаналізуйте, у чому актуальність роману СЬОГОДНІ.
Творче завдання "Героїчна професія пожежника-рятувальника" ( на власний вибір: можна голосове повідомлення, презентацію, фотоматеріал, відеоматеріал тощо )
4 травня
Тема. Розвиток мовлення ( письмово) . "Тема дисгармонії, доведеної до абсурду через втручання людини в закони розвитку суспільства" за повістю М. Булгакова "Собаче серце"Урок
Увага!!! Д.З. Написати твір підказка , підказочка, підказка на тему: "Тема дисгармонії, доведеної до абсурду через втручання людини в закони розвитку суспільства" за повістю М. Булгакова "Собаче серце"
27 квітня
Тема. Конфлікт натовпу, масової свідомості та інтелекту, культури. Персонажі "двійники" (Шаріков- Швондер) до теми уроку , презентація.
Увага!!! Д.З. Скласти порівняльну характеристику Шаріка й Шарікова
на допомогу . Тести
24 квітня
Тема. Михайло Опанасович Булгаков (1891-1940).Українські сторінки життя і творчості письменника. Булгаков і влада, трагедія митця. Повість "Собаче серце" Урок
Увага!!! Д.З. Опрацювати матеріал підручника, який знаходиться на форзаці, прочитати повість "Собаче серце."Художній фільм, Вікіпедія, текст твору
До зошита записати тему уроку, написати повідомлення "Київ і Україна у житті і творах Булгакова"Повідомлення
17 квітня
Тема. Позакласне читання. Майкл Морпурго. Кіно."Бойовий кінь"(США, 2011р., реж. Стівен Спілберг)
Майкл Морпурго (Michael Morpurgo) — автор більше ста двадцяти книг для дітей і підлітків, голова п’ятнадцяти благодійних фондів і фестивалей. Він тихо живе на фермі в Девоне,в той час як весь світ називає його одним із яскравіших представників англійської дитячої літератури. Народився: 5 жовтня 1943 р. (74 года), Сент-Олбанс, Великобританія
Тема. Контрольна робота. Нові тенденції у драматургії кінця XІX- початку XX століття
Тема.Образна система твору"Тев'є -молочник"(1894-1914).Філософські проблеми. Народний гумор. Сучасні інтерпретації твору в театрі, кіно та інших видах мистецтва.
Багато цікавого знайдеш тут:
https://d-z.online/harakterystyka-tev-ye-z-tvoru-tev-ye-molochar/
https://vseosvita.ua/library/solom-alejhem-teve-molocar-filosofski-problemi-narodnij-gumor-sucasni-interpretacii-tvoru-v-teatri-kino-ta-insih-vidah-mistectva-4946.html https://dovidka.biz.ua/tev-ye-molochnik-harakteristika-geroyiv/
Увага!!!.Д.З.
1). Опрацювати с. 160-163. Побудувати інф. гроно до образу Тев'є(опрацювавши рекомендовані посилання)
2). Написати повідомлення або створити презентаційний проект "Шолом-Алейхем і Україна"(використай при підготовці проекту
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A8%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%BC-%D0%90%D0%BB%D0%B5%D0%B9%D1%85%D0%B5%D0%BC відомості з вікіпедії\
Увага!!! Завдання здати до 12.04
6 квітня.
Тема.ЛітератураXX-XXІст.Шолом-Алейхем(1859-1916)"Тев'є-молочник".Тема історичного зламу, який пройшов крізь долю людини і народу на межі XX- XXІст.
Допоміжні матеріали:
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A8%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%BC-%D0%90%D0%BB%D0%B5%D0%B9%D1%85%D0%B5%D0%BC відомості з вікіпедії
https://www.youtube.com/watch?v=VajeO8JWeCI біографія
https://www.youtube.com/watch?v=RAmX7onTNYk&vl=ru відео твору
https://www.ukrlib.com.ua/world/printitzip.php?tid=1279 текст твору
Увага !!! Домашнє завдання
1.Опрацювати с.158-163 згідно підручника(записати конспект життя і творчості письменника), чит."Тев'є-молочник".
2.Підготуватися до контрольної роботи за творчістю Г.Ібсена"Ляльковий дім", Б.Шоу "Пігмаліон", В.Гюго "Собор Паризької Богоматері".
Увага!!! Виконання д.з.надіслати вчителю для перевірки до 10.04.
Увага!!! Д.З. Написати твір підказка , підказочка, підказка на тему: "Тема дисгармонії, доведеної до абсурду через втручання людини в закони розвитку суспільства" за повістю М. Булгакова "Собаче серце"
27 квітня
Тема. Конфлікт натовпу, масової свідомості та інтелекту, культури. Персонажі "двійники" (Шаріков- Швондер) до теми уроку , презентація.
Увага!!! Д.З. Скласти порівняльну характеристику Шаріка й Шарікова
на допомогу . Тести
24 квітня
Тема. Михайло Опанасович Булгаков (1891-1940).Українські сторінки життя і творчості письменника. Булгаков і влада, трагедія митця. Повість "Собаче серце" Урок
Увага!!! Д.З. Опрацювати матеріал підручника, який знаходиться на форзаці, прочитати повість "Собаче серце."Художній фільм, Вікіпедія, текст твору
До зошита записати тему уроку, написати повідомлення "Київ і Україна у житті і творах Булгакова"Повідомлення
17 квітня
Тема. Позакласне читання. Майкл Морпурго. Кіно."Бойовий кінь"(США, 2011р., реж. Стівен Спілберг)
Майкл Морпурго (Michael Morpurgo) — автор більше ста двадцяти книг для дітей і підлітків, голова п’ятнадцяти благодійних фондів і фестивалей. Він тихо живе на фермі в Девоне,в той час як весь світ називає його одним із яскравіших представників англійської дитячої літератури. Народився: 5 жовтня 1943 р. (74 года), Сент-Олбанс, Великобританія
Дружина: Клер Морперго (в шлюбі з 1963 р.)
Фильми: "Бойовий кінь", "Коли прибивають кити", "Friend or Foe", "Рядовий Писфул"
Діти: Sebastian Morpurgo, Розалінд Морперго, Хорейшо
Морперго
Нагороди: Children's Laureate, Nestlé Smarties
Book Prize, Hampshire Book Award, Prix Sorcières for Picture Books.
У 2003–2005
роках Морпурго був обраний дитячим письменником-лауреатом. У 2001 та 2004 роках
вийшли у світ його кращі книги
«Королівство Кенсуке» і «Рядовий Писфул». У 2007 роман «Бойовий кінь»
був із великим успіхом поставлений у Лондоні, на Бродвеї, а слідом вийшла його
екранізація Стівена Спілберга.
Українським
читачам Майкл Морпурго відомий в першу чергу
книгами «Каспар, принц котів» і «Бойовий кінь», які вийшли у
видавництві «Махаон».
http://loveread.ec/view_global.php?id=37172 відомості про М.Морпурго
Анкета твору
Назва: Бойовий кінь
Автор: Морпурго Майкл
Жанр: сучасна проза, твариництво
Опис: Історія про дружбу і відданість, розказана
від імені коня.
Сюжет твору
Історія
про дружбу і відданість, яка розовідається від імені лошаді.
Після того як батько Альберта продав Джоуї, улюбленого коня сина, до британської кавалерії, щоб розплатитися з боргами, підліток приймає рішення щоб то ні стало розшукати друга, з яким разом виріс, відправляється на фронт.
Пронзительною нотой в розповіді звучить жалість до всього живого, віра в найкраще в людині. Автор попонує читачу поглянути на війну очами лошаді – беззавітно відданої людині істоти, відчути абсурдність війни, відповідальність перед «братами нашими меншими». https://www.youtube.com/watch?v=D2xLF0IyOAg доповідь учениці про книгу
Після того як батько Альберта продав Джоуї, улюбленого коня сина, до британської кавалерії, щоб розплатитися з боргами, підліток приймає рішення щоб то ні стало розшукати друга, з яким разом виріс, відправляється на фронт.
Пронзительною нотой в розповіді звучить жалість до всього живого, віра в найкраще в людині. Автор попонує читачу поглянути на війну очами лошаді – беззавітно відданої людині істоти, відчути абсурдність війни, відповідальність перед «братами нашими меншими».
Словникова робота
Кіноповість — твір кіномистецтва зі складним сюжетом, що з епічною
широтою показує дійсність. Кіноповістю також називають сценарій, перероблений
для читання — із вилученням спеціальних кінематографічних термінів, розширенням
діалогів, уведенням ліричних відступів, заміною граматичного теперішнього часу
минулим тощо. Ще одне значення терміна — повість, що створена з орієнтацією на
певні кінематографічні прийоми оповіді (подрібнення дії на короткі епізоди,
лаконічність діалогу і авторських пояснень, монтажний характер епізодів тощо).https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%96%D0%BD%D0%BE%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BC
Анкета фільму
Назва:"Бойовийкінь"/WarHorse(2011)HD720(RU, ENG)
Рік видання: 2011
Країна:США, Великобританія
Жанр:драма, військовий
Переклад:
Професійний (повне дублювання) +оригінальна англійська доріжка, eng subs.
Режисер:Стівен Спілберг / Steven Spielberg.
У головній ролі:
Джеремі Ірвін / Jeremy Irvine, Эмілі Уотсон / Emily Watson, Пітер Муллан / Peter Mullan, Нільс Ареструп / Niels Arestrup, Селін Бакенс / Celine Buckens, Дэвид Тьюлис / David Thewlis, Том Хіддлстон / Tom Hiddleston, Бенедикт Камбербетч / Benedict Cumberbatch, Тоби Кеббелл / Toby Kebbell, Давід Кросс / David K
Сюжет кінофільму
У хлопчика на ім'я
Альберт був вірний друг - кінь Джоуї. Вони і росли разом, і дорослішати почали
поруч один з одним. Але за вікном - Перша Світова і Джоуї забирають на фронт,
де в кавалерійському полку він братиме участь в боях за Францію. Альберт ще
юний, і на фронт його взяти не можуть, проте він все одно відправляється в
місця бойових дій, де сподівається знайти Джоуї. Мета хлопчика - врятувати
улюбленого друга і повернутися з ним додому …
https://www.youtube.com/watch?v=VssOBhnUh_AРежисерський стиль Спілберга (Степана)Стіва
https://zloekino.com/video/480060-Boevoiy_kon-FilmХуд.фільм Стівена Спілберга «Боевой конь»
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%82%D1%96%D0%B2%D0%B5%D0%BD_%D0%A1%D0%BF%D1%96%D0%BB%D0%B1%D0%B5%D1%80%D0%B3 (перегляну ти розділ Спілберг і Україна)
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%BE%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D1%96%D0%BD%D1%8C_(%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BC)про фільм «Бойовий кінь»
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%BE%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D1%96%D0%BD%D1%8C_(%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BC)про фільм «Бойовий кінь»
Увага!!! Д.з. Записати конспект уроку згідно розглянутого матеріалу
( про письменника, анкету твору, визначення кіноповість та написати відгук
на книгу"Бойовий кінь"https://otzovik.com/review_1881064.html(відгуки )
****Для творчих учнів. Створити презентацію(звернути увагу на сторінку Вікіпедії Спілберг(Степан) і Україна ) або відеоролик.
Виконання Д.З. надіслати до 24 .04.
13 квітня( про письменника, анкету твору, визначення кіноповість та написати відгук
на книгу"Бойовий кінь"https://otzovik.com/review_1881064.html(відгуки )
****Для творчих учнів. Створити презентацію(звернути увагу на сторінку Вікіпедії Спілберг(Степан) і Україна ) або відеоролик.
Виконання Д.З. надіслати до 24 .04.
Тема. Контрольна робота. Нові тенденції у драматургії кінця XІX- початку XX століття
Тестування
І варіант
Завдання 1 – 3 мають кілька варіантів відповідей, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ.
1. У центрі «старої драми» була поставлена…
А) особистість; б) соціальна типізація; в)
подія; г) певна система поглядів на світ
2. Біля витоків «нової драми» стояли…
А) Г.Ібсен, О.Бальзак, А.Чехов; Б) Б. Шоу, Г.Ібсен, М.Метерлінк;
В) К.Гамсун, Г.Гауптман, М.Гоголь; Г) А.Чехов, Ч.Діккенс, А.Стріндберг.
3. Який із творів НЕ належить Г. Ібсену?
А) «Пер Гюнт»; б) «Знедолені»; в) Жінка з
моря»; г) «Катиліна»
4. Кому з персонажів належить висловлювання: «Одне слово, поводитись треба
так, ніби ти в раю, де немає поділу на пасажирів першого й третього класу,
немає привілеїв та особистих вигод, але панує загальна рівність»?
А)Хіггінсу; б) Крогстаду; в) Пікерінгу; г)
Хельмеру
5. У фіналі твору «Ляльковий дім» Нора почувається…
А) задоволеною; б) нещасною; в) ніяково;
г) рішучою
6. У центрі комедії Б.Шоу «Пігмаліон»…
А) фонетика; б) квіткарка; в) професор;
г) стосунки квіткарки і професора.
Завдання 7- 9 передбачають установлення послідовності /
відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ
7.Основний естетичний принцип В.Гюго — це
а) зображення життя в його контрастах; б) показ краси в мистецтві;
в) показ впливу кохання на вчинки людей?
8. Встановити відповідність між явищами і їх засновниками.
1 інтелектуальний
театр А) Б.Шоу
2 символістська
драма Б) К.Гамсун
3 психологічна
драма В) Г.Ібсен
4 «драма
ідей» Г) М.Метерлінк
Д) А.Чехов
9. Встановити відповідність між символом і його значенням.
1. «ляльковий
дім» А) втрата християнських цінностей
2. мигдалеве печиво Б) уява
3. Різдво В) відчуження в родині
4. «диво» Г) родинний затишок
Завдання 10 – 12 відкритої форми
10. У чому полягає
новизна «нової драми»?
11. Визначте, як
наявність таємниці характеризує Нору.
12. Твір-роздум(обсяг – 1
сторінка) на одну з тем (За творами Г.Ібсена ,Б.Шоу, В.Гюго)
А) Мій погляд на бунт
Нори Хельмер
«…дива бувають не щодня» (Г.Ібсен). А що думаю я?
Б)«Життя полягає не в
тому, щоб знайти себе. Життя полягає в тому, щоб створити себе» (Б.Шоу)
В) Роман В. Гюго "Собор Паризької Богоматері" як символ пробудження народу від вікового рабства
ІІ варіант
Завдання 1 – 3
мають кілька варіантів відповідей, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ.
Виберіть
правильну відповідь і запишіть її в зошит.
1. У центрі «нової драми» була поставлена…
А) особистість; б) соціальна типізація; в)
подія; г) певна система поглядів на світ
2. Біля витоків соціально-психологічної драми стояв…
А) Б.Шоу; б) А.Чехов; в) Г.Ібсен; г)
М.Метерлінк
3. Який з творів НЕ належить Б.Шоу?
А) «Обранець долі»; б) «Цезар і
Клеопатра»; в) Річард, левове Серце2; г) «Свята Жанна»
4. Кому з персонажів належить висловлювання: «Ах, яка насолода відчувати, що ти добився певного становища, що в тебе
буде тепер солідний прибуток»?
А)Хіггінсу; б) Крогстаду; в) Пікерінгу; г)
Хельмеру
5. У фіналі твору «Пігмаліон» Елайза почувається…
А) задоволеною; б) нещасною; в) ніяково;
г) рішучою
6. У центрі комедії «Лялькового дому» Г.Ібсена…
А) трагічна доля жінки в суспільстві; Б) боротьба ідей;
В) дискусія між Норою і Хельмером про
справжню родину;
Г) моральність учинків головних героїв
Завдання 7- 9
передбачають установлення послідовності / відповідності. До кожного рядка,
позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ, і запишіть
відповідь у зошит.
7. Причиною
написання твору В.Гюго "Собор Паризької Богоматері" стало
прагнення автора
а) відтворити події Липневої революції;
б) зберегти історичну архітектурну пам'ятку;
в) уславити красу Собору?
8. Встановити відповідність між терміном і його визначенням.
1. модернізм А) особливість
художнього мислення, яке полягає в розкритті
трагізму
життя через психологічні колізії
2. підтекст Б) жанровий різновид драматургії наприкінці XX – на початку XXI ст.
3. ібсенізм В) суперечність, що досягається в результаті формально правильного
міркування
4.парадокс Г) внутрішній зміст висловлювання
Д) загальна назва нових літературно-мистецьких течій наприкінці XX – на
початку XXI ст.
9. Встановити відповідність між символом і його значенням.
1
ялинка А) надія на зміни
2 маскарадні
костюми Б)передчуття катастрофи
3
тарантела В) ролі героїв у реальному житті
4 промінь
світла Г) подружнє життя Нори
Д) неприємності
Завдання 10 – 12
відкритої форми
10. У чому полягає
новизна «нової драми»?
11. Визначте, як
наявність таємниці характеризує Нору.
12. Твір-роздум (обсяг – 1
сторінка) на одну з тем (За творами Г.Ібсена, Б.Шоу, В.Гюго)
А). Мій погляд на бунт
Нори Хельмер
«…дива бувають не щодня» (Г.Ібсен). А що думаю я?
Б). «Життя полягає не в
тому, щоб знайти себе. Життя полягає в тому, щоб створити себе» (Б.Шоу)
В).Роман В. Гюго "Собор Паризької Богоматері" як символ пробудження народу від вікового рабства.
Завдання( писати на окремих листках у лінію; І варіант пишуть- Глушич Ауріка, Нор Юлія, Новіков Микола, Карачевець Олександр, Лазаренко Олександра, Мухіна Наталія, Ремига Валерія , ІІ- всі останні учні) здати сьогодні 13.04
10 квітня. Тема.Образна система твору"Тев'є -молочник"(1894-1914).Філософські проблеми. Народний гумор. Сучасні інтерпретації твору в театрі, кіно та інших видах мистецтва.
Багато цікавого знайдеш тут:
https://d-z.online/harakterystyka-tev-ye-z-tvoru-tev-ye-molochar/
https://vseosvita.ua/library/solom-alejhem-teve-molocar-filosofski-problemi-narodnij-gumor-sucasni-interpretacii-tvoru-v-teatri-kino-ta-insih-vidah-mistectva-4946.html https://dovidka.biz.ua/tev-ye-molochnik-harakteristika-geroyiv/
Увага!!!.Д.З.
1). Опрацювати с. 160-163. Побудувати інф. гроно до образу Тев'є(опрацювавши рекомендовані посилання)
2). Написати повідомлення або створити презентаційний проект "Шолом-Алейхем і Україна"(використай при підготовці проекту
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A8%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%BC-%D0%90%D0%BB%D0%B5%D0%B9%D1%85%D0%B5%D0%BC відомості з вікіпедії\
Увага!!! Завдання здати до 12.04
6 квітня.
Тема.ЛітератураXX-XXІст.Шолом-Алейхем(1859-1916)"Тев'є-молочник".Тема історичного зламу, який пройшов крізь долю людини і народу на межі XX- XXІст.
Допоміжні матеріали:
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A8%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%BC-%D0%90%D0%BB%D0%B5%D0%B9%D1%85%D0%B5%D0%BC відомості з вікіпедії
https://www.youtube.com/watch?v=VajeO8JWeCI біографія
https://www.youtube.com/watch?v=RAmX7onTNYk&vl=ru відео твору
https://www.ukrlib.com.ua/world/printitzip.php?tid=1279 текст твору
Увага !!! Домашнє завдання
1.Опрацювати с.158-163 згідно підручника(записати конспект життя і творчості письменника), чит."Тев'є-молочник".
2.Підготуватися до контрольної роботи за творчістю Г.Ібсена"Ляльковий дім", Б.Шоу "Пігмаліон", В.Гюго "Собор Паризької Богоматері".
Увага!!! Виконання д.з.надіслати вчителю для перевірки до 10.04.
Немає коментарів:
Дописати коментар