Дистанційне навчання 9 клас

 Шановні учні! 
Карантин продовжено. Консультації можна отримати у телефонному режимі та соціальній мережі Viber (0500595981). 


29 травня
Шановні учні! Сьогодні останній урок 2019-2020 навчального року. ІІ семестр ми з вами закінчили дистанційно. Прохання, перегляньте виконання д.з. за всі дні, можливо ви хворіли, чи з інших причин не змогли вчителю надіслати виконання, то допрацюйте та надішліть. Ви всі молодці!!! 
25 травня
Тема.  Підсумковий урок
Увага!!! Д.З.  Написати відгук на твір, який вивчався протягом року і найбільше справив на вас враження. 
18 травня
.Контрольна робота "Література XX-XXІ ст. Життя, історія, культура"
Тести 
Інструктаж щодо виконання контрольної роботи:
1. Час виконання роботи 45 хвилин .Завдання для перевірки переслати вчителю наViber (0500595981).
2. Завдання 1-21 (0,5б),   22 (1,5б).
3. Якщо виникли проблеми зв'яжіться з вчителем для її вирішення.
                                  Семестрова контрольна робота
                       Література XX-XXІ ст. Життя, історія, культура
Дата проведення______________________
Учня(ці) 9 класу___________________________________________________

1. Реалізм - це напрям у літературі, який характеризується ...
а) зображенням ідеальних героїв і почуттів;
б) правдивим, об'єктивним відображенням дійсності ;
в) піднесеною громадянською тематикою.
2. До основних ознак реалізму належить:
а) зв’язок із дійсністю, зображення типових образів і ситуацій;
б) опис фантастичних явищ ;
в) зображення незвичайних героїв у незвичайних обставинах.
3. Який зв'язок мав Оноре де Бальзак з Україною?
а) Бальзак одружився з мешканкою України;
б) Бальзак приїжджав до друзів;
в) Бальзак лікувався в Україні;
г) батько Бальзака з України.
4. Повість Бальзака, що розповідає про лихваря і безмежну владу грошей над людьми, називається …
а) "Кромвель";                    б) "Гобсек";
в) "Батько Горіо";                г) «Шагренева шкіра».
5. Нора, героїня драми Г. Ібсена "Ляльковий дім", вісім років приховувала, що ...
а) підробила фінансові документи;     
б) Фру Лінне - її подруга;
в) закохана в доктора Ранка;              
 г) посварилась із батьком.
6. Нора, героїня драми Ібсена, позичила гроші, щоб ...
а) мати привабливий вигляд, красивий одяг;
б) урятувати чоловіка;
в) урятувати батька;
 г) дати дітям гарну освіту.
7. Який сюжет взяв за основу драми "Пігмаліон" Б. Шоу?
а) міф про скульптора, що закохався у власне створіння;
 б) народну казку;
в) міф про художника;
 г) розповідь друга;
8. Головна героїня драми "Пігмаліон", яку професор Хігінс випадково зустрів, вирізнялася ...
а) не зовсім чесним ставленням до покупців;
 б) носієм діалекту «кокні»;
 в) жахливою вимовою, брутальністю;
 г) лагідністю, гарними манерами;
9. Про що замислювався Хігінс, починаючи експеримент?
 а) що скаже батько дівчини;
 б) чи заплатить йому Еліза гроші;
 в) що скажуть у вищому світі;
 г) як зробити з квіткарки « герцогиню»;
10. Справжнє ім’я Шолом-Алейхема, автора повісті "Тев'є-молочар":
 а) Шолом Нохумович Рабинович;
 б) Шолом Городецький;
 в) Шолом Коваленко.
11. "...дивлюся: виходять із лісу мені назустріч дві чудні якісь істоти, незвично закутані і вдягнені".
 Кого зустрів Тев'є-молочар у лісі?
а) розбійників;           б) грибників;
в) дві жінки, що пішли погуляти й заблукали;
г) дітей шкільного віку.
12. Як Тев'є з дружиною вирішили розпорядитися грішми, які дали Тев'є за допомогу жінкам?
а) Купити коней;                   б) Позичати гроші під відсотки;
в) Купити магазин;               г) Купити ще одну корову .
13. Чому Тев`є, який має стабільний дохід від продажу молочних продуктів, не може дати своїм донькам гарного приданого?
а) на Тев`є напали розбійники і пограбували;
б) Тев`є віддав свої заощадження  родичу, який пообіцяв зробити 
" з карбованця три, а з трьох- десять" і так швидко розбагатіти. 
Але всі гроші було втрачено;
в) йому жаль було коштів.
14. На кого перетворився собака із повісті М.Булгакова "Собаче серце" після операції професора Преображенського?
а) став людиною;                         б) став кішкою;
в) став мишею;                             г) став роботом.
15. На якому органі собаці проводилася операція?
а) на нозі;                     б) на хвості ;
в) на шлунку;                г) на головному мозку.
16. Назвіть автора і назву твору, з якого взято рядки:
- Графиня веде життя просто героїчне, - сказав я йому.- Вона цілком присвятила себе дітям, дала їм чудове виховання й освіту, старший її син - премилий юнак.
- Можливо.
- Послухайте, хіба ви не зобов'язані допомогти Ернесту?
- Допомогти Ернесту? - перепитав старий.- Ні, ні! Нещастя - кращий
учитель. У злиднях він багато чому навчиться, дізнається ціну грошам, ціну людям - і чоловікам і жінкам.
автор_________________________________назва «___________________»
17.Який жанр літератури представляє Рей Бредбері?
а) наукову фантастику;                   б) історичний роман;
в) детективний жанр;                       г) психологічну драму.
18. Вкажіть проблему, яку порушує Рей Бредбері у своїх творах
 а) розвиток цивілізації;           
 б) сутність людського життя;  
 в) тема кохання.
19.Яке відношення має кіно до творчості М.Морпурго?
а) знято художній фільм «Люди і тварини»;
б) режисером Стівеном Спілбергом знято художній фільм;
в) працював режисером на кіностудії.
20. Про що розповідається у творі М.Морпурго «Бойовий кінь» ?
 а) про знущання над тваринами на фермі;
 б) історія про дружбу і відданість, розказана від імені коня;
 в) бойовий шлях дивізії солдат у роки війни.
21. Продовжи думку:
Повість Шолома-Алейхема "Тев'є-молочар" навчила мене________________
22. Напишіть власне висловлювання (5-7речень):
Чи згодні ви з рішенням Нори покинути чоловіка і дітей? (за п'єсою Г.Ібсена "Ляльковий дім") Свою думку аргументуйте 

 15 травня
Тема. Рей Дуглас Бредбері "451 за Фаренгейтом". Тема знецінення культури. Провідні мотиви твору. Натовп і влада. Важке прозріння особистості в тоталітарному суспільстві. 
Увага!!! Д.З. Переглянути УРОК , виконати ТЕСТИ
ПІДГОТУВАТИСЯ до СЕМЕСТРОВОЇ контрольної роботи, яка буде проведена  
18 травня ( за вивченими творами у ІІ семестрі: Бальзак "Гобсек", Гоголь "Ревізор", "Шинель", Ібсен "Ляльковий дім", Шоу "Пігмаліон", Алейхем "Тев'є молочар", Булгаков "Собаче серце", Бредбері"451 за Фаренгейтом")
 ЗАВДАННЯ БУДУТЬ викладені  на БЛОЗІ  з 11.00 до 11.30 (далі видалені). 
Звіт про виконання здати до 11.40.
 8 травня 
Тема. Рей Дуглас Бредбері (1920-2012)"451 за Фаренгейтом".
 Тривога за майбутнє суспільства в романі-антиутопії.
 Увага!!! Д.З. Після переглянутого матеріалу записати визначення роман -антиутопія, дати відповіді на запитання (письмово)
 1.Поясніть, у чому полягають особливості жанру роману Р. Бредбері.
2.Розкрийте смисл назви роману Бредбері.
3.Розкрийте, який парадокс лежить в основі роману. Яку роль у ньому виконують пожежники.
4.Поміркуйте, що символізує спалення книжок у романі. Про які історичні факти це нагадує.
5.Пофантазуйте, яким ви собі уявляєте героя роману та охарактеризуйте його. 
6. Проаналізуйте, у чому актуальність роману СЬОГОДНІ.
Творче завдання "Героїчна професія пожежника-рятувальника" ( на власний вибір: можна голосове повідомлення, презентацію, фотоматеріал, відеоматеріал тощо )  
                              4 травня  
Тема. Розвиток мовлення ( письмово) . "Тема дисгармонії, доведеної до абсурду через втручання людини в закони розвитку суспільства" за повістю М. Булгакова "Собаче серце"Урок
Увага!!! Д.З. Написати твір підказка , підказочкапідказка на тему: "Тема дисгармонії, доведеної до абсурду через втручання людини в закони розвитку суспільства" за повістю М. Булгакова "Собаче серце"

 27 квітня
Тема. Конфлікт натовпу, масової свідомості та інтелекту, культури. Персонажі "двійники" (Шаріков- Швондер) до теми уроку , презентація.
Увага!!! Д.З. Скласти порівняльну характеристику Шаріка й Шарікова
на допомогу . Тести 

24 квітня     
Тема. Михайло Опанасович Булгаков (1891-1940).Українські сторінки життя і творчості письменника. Булгаков і влада, трагедія митця. Повість "Собаче серце" Урок
Увага!!! Д.З. Опрацювати матеріал підручника, який знаходиться на форзаці, прочитати повість "Собаче серце."Художній фільмВікіпедіятекст твору 
До зошита записати тему уроку, написати повідомлення "Київ і Україна у житті і творах Булгакова"Повідомлення
17 квітня
Тема. Позакласне читання. Майкл Морпурго. Кіно."Бойовий кінь"(США, 2011р., реж. Стівен Спілберг)
Майкл Морпурго (Michael Morpurgo) — автор більше ста двадцяти книг для дітей і підлітків, голова п’ятнадцяти благодійних фондів і фестивалей. Він тихо живе на фермі в Девоне,в той час як весь світ називає його одним із яскравіших представників англійської дитячої літератури. Народився: 5 жовтня 1943 р. (74 года), Сент-Олбанс, Великобританія
Дружина: Клер Морперго (в шлюбі з 1963 р.)
Фильми: "Бойовий кінь", "Коли прибивають кити", "Friend or Foe", "Рядовий Писфул"
Діти: Sebastian Morpurgo, Розалінд Морперго, Хорейшо Морперго
Нагороди: Children's Laureate, Nestlé Smarties Book Prize, Hampshire Book Award, Prix Sorcières for Picture Books.
 У 2003–2005 роках Морпурго був обраний дитячим письменником-лауреатом. У 2001 та 2004 роках вийшли у світ його кращі книги  «Королівство Кенсуке» і «Рядовий Писфул». У 2007 роман «Бойовий кінь» був із великим успіхом поставлений у Лондоні, на Бродвеї, а слідом вийшла його екранізація Стівена Спілберга.
Українським читачам Майкл Морпурго відомий в першу чергу  книгами «Каспар, принц котів» і «Бойовий кінь», які вийшли у видавництві  «Махаон».
http://loveread.ec/view_global.php?id=37172 відомості про М.Морпурго
Анкета твору
Назва:    Бойовий кінь
Автор:    Морпурго Майкл
Жанр:    сучасна проза, твариництво
Опис:     Історія про дружбу і відданість, розказана від імені коня.
                             Сюжет твору
Історія про дружбу і відданість, яка розовідається від імені лошаді.
Після того як батько Альберта продав Джоуї, улюбленого коня сина, до британської кавалерії, щоб розплатитися з боргами, підліток приймає рішення щоб то ні стало розшукати  друга, з яким разом виріс,  відправляється на фронт.
Пронзительною нотой в розповіді звучить жалість до всього  живого, віра в найкраще в людині. Автор попонує читачу поглянути на війну очами лошаді – беззавітно відданої людині істоти, відчути абсурдність війни, відповідальність перед «братами нашими меншими».https://www.youtube.com/watch?v=D2xLF0IyOAg  доповідь учениці про книгу

               Словникова робота
Кіноповість — твір кіномистецтва зі складним сюжетом, що з епічною широтою показує дійсність. Кіноповістю також називають сценарій, перероблений для читання — із вилученням спеціальних кінематографічних термінів, розширенням діалогів, уведенням ліричних відступів, заміною граматичного теперішнього часу минулим тощо. Ще одне значення терміна — повість, що створена з орієнтацією на певні кінематографічні прийоми оповіді (подрібнення дії на короткі епізоди, лаконічність діалогу і авторських пояснень, монтажний характер епізодів тощо).https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%96%D0%BD%D0%BE%D1%84%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BC
Анкета фільму
Назва:"Бойовийкінь"/WarHorse(2011)HD720(RU, ENG
Рік видання: 2011
Країна:США, Великобританія
Жанр:драма, військовий
Переклад:
Професійний (повне дублювання) +оригінальна англійська доріжка, eng subs.
Режисер:Стівен Спілберг / Steven Spielberg.
У головній ролі:
Джеремі Ірвін / Jeremy Irvine, Эмілі Уотсон / Emily Watson, Пітер Муллан / Peter Mullan, Нільс Ареструп / Niels Arestrup, Селін Бакенс / Celine Buckens, Дэвид Тьюлис / David Thewlis, Том Хіддлстон / Tom Hiddleston, Бенедикт Камбербетч / Benedict Cumberbatch, Тоби Кеббелл / Toby Kebbell, Давід Кросс / David K
 Сюжет кінофільму
У хлопчика на ім'я Альберт був вірний друг - кінь Джоуї. Вони і росли разом, і дорослішати почали поруч один з одним. Але за вікном - Перша Світова і Джоуї забирають на фронт, де в кавалерійському полку він братиме участь в боях за Францію. Альберт ще юний, і на фронт його взяти не можуть, проте він все одно відправляється в місця бойових дій, де сподівається знайти Джоуї. Мета хлопчика - врятувати улюбленого друга і повернутися з ним додому … 
https://www.youtube.com/watch?v=VssOBhnUh_AРежисерський стиль Спілберга (Степана)Стіва 
https://zloekino.com/video/480060-Boevoiy_kon-FilmХуд.фільм Стівена Спілберга «Боевой конь»
Увага!!! Д.з. Записати конспект уроку згідно розглянутого матеріалу 
( про письменника, анкету твору, визначення кіноповість та написати відгук
на книгу"Бойовий кінь"https://otzovik.com/review_1881064.html(відгуки )
****Для творчих учнів. Створити презентацію(звернути увагу на сторінку Вікіпедії Спілберг(Степан) і Україна ) або відеоролик. 
Виконання Д.З. надіслати до 24 .04. 
        13 квітня
Тема. Контрольна робота. Нові тенденції у драматургії кінця XІX- початку  XX століття

 Тестування
 І варіант
Завдання 1 – 3 мають кілька варіантів  відповідей, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ.
 1. У центрі «старої драми» була поставлена
А) особистість; б) соціальна типізація; в) подія; г) певна система поглядів на світ
2. Біля витоків «нової драми» стояли
А) Г.Ібсен, О.Бальзак, А.Чехов;             Б) Б. Шоу, Г.Ібсен, М.Метерлінк;
В) К.Гамсун, Г.Гауптман, М.Гоголь;     Г) А.Чехов, Ч.Діккенс, А.Стріндберг.
3. Який із творів НЕ належить Г. Ібсену?
А) «Пер Гюнт»; б) «Знедолені»; в) Жінка з моря»; г) «Катиліна»
4. Кому з персонажів належить висловлювання: «Одне слово, поводитись треба так, ніби ти в раю, де немає поділу на пасажирів першого й третього класу, немає привілеїв та особистих вигод, але панує загальна рівність»?
А)Хіггінсу; б) Крогстаду; в) Пікерінгу; г) Хельмеру
5. У фіналі твору «Ляльковий дім» Нора почувається
А) задоволеною; б) нещасною; в) ніяково; г) рішучою
6. У центрі комедії Б.Шоу «Пігмаліон»…
А) фонетика; б) квіткарка; в) професор; г) стосунки квіткарки і професора.

Завдання 7- 9 передбачають установлення послідовності / відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник,   позначений БУКВОЮ
7.Основний естетичний принцип  В.Гюго — це 
 а) зображення життя в його  контрастах;                     б) показ краси в мистецтві;
в) показ  впливу кохання  на  вчинки  людей?  
8. Встановити відповідність між явищами і їх засновниками.
   1 інтелектуальний театр                            А) Б.Шоу
   2 символістська драма                              Б) К.Гамсун
   3 психологічна драма                                В) Г.Ібсен
   4 «драма ідей»                                           Г) М.Метерлінк
                                                                       Д) А.Чехов
9. Встановити відповідність між символом і  його значенням.
   1. «ляльковий дім»                                  А) втрата християнських цінностей
   2. мигдалеве печиво                                Б) уява
   3. Різдво                                                    В) відчуження в родині
   4. «диво»                                                   Г) родинний затишок
 Завдання 10 – 12  відкритої форми
10. У чому полягає новизна «нової драми»?
11. Визначте, як наявність таємниці характеризує Нору.
12. Твір-роздум(обсяг – 1 сторінка) на одну з тем (За творами Г.Ібсена ,Б.Шоу, В.Гюго)
А) Мій погляд на бунт Нори Хельмер
 «…дива бувають не щодня» (Г.Ібсен). А що думаю я?
 Б)«Життя полягає не в тому, щоб знайти себе. Життя полягає в тому, щоб створити себе» (Б.Шоу)
 В) Роман В. Гюго "Собор Паризької Богоматері" як символ пробудження народу від вікового рабства

 ІІ варіант
Завдання 1 – 3 мають кілька варіантів відповідей, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ.
Виберіть правильну відповідь і запишіть її в зошит.
 1.   У центрі «нової драми» була поставлена
А) особистість; б) соціальна типізація; в) подія; г) певна система поглядів на світ
2. Біля витоків соціально-психологічної драми стояв
А) Б.Шоу; б) А.Чехов; в) Г.Ібсен; г) М.Метерлінк
3. Який з творів НЕ належить Б.Шоу?
А) «Обранець долі»; б) «Цезар і Клеопатра»; в) Річард, левове Серце2; г) «Свята Жанна»
4. Кому з персонажів належить висловлювання: «Ах, яка насолода відчувати, що ти добився певного становища, що в тебе буде тепер солідний прибуток»?
А)Хіггінсу; б) Крогстаду; в) Пікерінгу; г) Хельмеру
5. У фіналі твору «Пігмаліон» Елайза почувається
А) задоволеною; б) нещасною; в) ніяково; г) рішучою
6. У центрі комедії «Лялькового дому» Г.Ібсена…
А) трагічна доля жінки в суспільстві;              Б) боротьба ідей;
В) дискусія між Норою і Хельмером про справжню родину;
Г) моральність учинків головних героїв

Завдання 7- 9 передбачають установлення послідовності / відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ, і запишіть відповідь у зошит.
7.   Причиною  написання твору В.Гюго "Собор Паризької Богоматері"  стало  прагнення  автора  
а) відтворити події   Липневої  революції;
б) зберегти  історичну  архітектурну пам'ятку;
в) уславити красу Собору?
8. Встановити відповідність між терміном і його визначенням.
1. модернізм           А) особливість художнього мислення, яке полягає в розкритті
                                     трагізму життя через психологічні колізії
2. підтекст                Б) жанровий різновид драматургії наприкінці XX –  на початку XXI ст.
3. ібсенізм                В) суперечність, що досягається в результаті формально правильного
                                     міркування
4.парадокс               Г) внутрішній зміст висловлювання
                                Д) загальна назва нових літературно-мистецьких течій наприкінці XX –  на початку XXI ст.
9. Встановити відповідність між символом і  його значенням.
   1 ялинка                                А) надія на зміни
   2 маскарадні костюми          Б)передчуття катастрофи
   3 тарантела                           В) ролі героїв у реальному житті
   4 промінь світла                    Г) подружнє життя Нори
                                                  Д) неприємності
    
Завдання 10 – 12  відкритої форми
10. У чому полягає новизна «нової драми»?
11. Визначте, як наявність таємниці характеризує Нору.
12. Твір-роздум (обсяг – 1 сторінка) на одну з тем (За творами Г.Ібсена, Б.Шоу, В.Гюго)
 А). Мій погляд на бунт Нори Хельмер
«…дива бувають не щодня» (Г.Ібсен). А що думаю я?
Б). «Життя полягає не в тому, щоб знайти себе. Життя полягає в тому, щоб створити себе» (Б.Шоу)
 В).Роман В. Гюго "Собор Паризької Богоматері" як символ пробудження народу від вікового рабства.
Завдання( писати на окремих листках у лінію; І варіант пишуть- Глушич Ауріка, Нор Юлія, Новіков Микола, Карачевець Олександр, Лазаренко Олександра, Мухіна Наталія, Ремига Валерія , ІІ- всі останні учні) здати сьогодні 13.04
10 квітня. 
Тема.Образна система твору"Тев'є -молочник"(1894-1914).Філософські проблеми. Народний гумор. Сучасні інтерпретації твору в театрі, кіно та інших видах мистецтва.
Багато цікавого знайдеш тут:
https://d-z.online/harakterystyka-tev-ye-z-tvoru-tev-ye-molochar/
https://vseosvita.ua/library/solom-alejhem-teve-molocar-filosofski-problemi-narodnij-gumor-sucasni-interpretacii-tvoru-v-teatri-kino-ta-insih-vidah-mistectva-4946.html  https://dovidka.biz.ua/tev-ye-molochnik-harakteristika-geroyiv/
Увага!!!.Д.З. 
1). Опрацювати с. 160-163. Побудувати інф. гроно до образу Тев'є(опрацювавши рекомендовані посилання)
2). Написати повідомлення або створити презентаційний проект "Шолом-Алейхем і Україна"(використай при підготовці проекту
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A8%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%BC-%D0%90%D0%BB%D0%B5%D0%B9%D1%85%D0%B5%D0%BC відомості з вікіпедії\
Увага!!! Завдання здати до 12.04 
6 квітня. 
Тема.ЛітератураXX-XXІст.Шолом-Алейхем(1859-1916)"Тев'є-молочник".Тема історичного зламу, який пройшов крізь долю людини і народу на межі XX- XXІст.
Допоміжні матеріали:
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A8%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%BC-%D0%90%D0%BB%D0%B5%D0%B9%D1%85%D0%B5%D0%BC відомості з вікіпедії
https://www.youtube.com/watch?v=VajeO8JWeCI біографія
https://www.youtube.com/watch?v=RAmX7onTNYk&vl=ru відео твору
https://www.ukrlib.com.ua/world/printitzip.php?tid=1279 текст твору
Увага !!! Домашнє завдання
1.Опрацювати с.158-163 згідно підручника(записати конспект життя і творчості письменника), чит."Тев'є-молочник". 
2.Підготуватися до контрольної роботи за творчістю Г.Ібсена"Ляльковий дім", Б.Шоу "Пігмаліон", В.Гюго "Собор Паризької Богоматері".
Увага!!! Виконання д.з.надіслати вчителю для перевірки до 10.04.

Немає коментарів:

Дописати коментар